keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Spice Girls -leikkejä

Siis mä en ehkä kestä.


Tämä ilmoitus on siis Suosikista about vuodelta 1998.

Useimmiten tällä Suosikin kirjeenvaihto- ja hot links -palstalla etsittiin vain sitä kassajonossa ollutta poikaa jonka kanssa katseet kohtasivat tai etsittiin ihan vaan perinteisiä kirjeenvaihtokavereita, mutta sitten vastaan tuli tämä. Enhän mä nyt millään voinut olla laittamatta kuvaa tännekin, jotta kaikki voivat päivitellä. Parhaimmillaan joku voi jopa tunnistaa tämän omakseen. Ilmoituksessa tietysti oli yhteyshenkilön oikea nimi ja osoite, mutta tuskin niitä ihan tänne saakka kannattaisi laittaa.

Jaa leikimmekö mekin kavereiden kanssa Spaissareita? No totta hitossa. Hiustenväri useimmiten määräsi sen, kuka nyt sattui olemaan kukakin, mutta kai siihen itsekin sai vaikuttaa, etenkin jos leikkijöitä oli vain kaksi. Luultavasti niin sanotusti "esitimme Spice Girlsiä" eli kai meillä oli joku matkijabändi, ainakin siskon kanssa on tullut näitä hoilotettu. Mikrononina mikä vain sopivantuntuinen esine, kuten taskulamppu tai deodoranttipullo. Muutaman ystävän kanssa kyse taisi olla enemmän roolileikeistä, mutta ehkä myös "esiintymisestä". Ja kyllähän minä tämän hiukan punastellen myönnän, vaikka emme varmasti ainoita olleetkaan.

Tuntuu silti hämmentävältä, että joku on etsinyt bändiinsä jäsentä ihan valtakunnallisesta nuortenlehdestä saakka. Itkeäkö vai nauraa? No nauraa tietenkin. Koska kyllä mä tunnistan sen sielunpalon, joka tuohon nuoria tyttöjä 90-luvulla ajoi. Luojan kiitos vastaan ei kuitenkaan ole tullut valokuvia omista spaissarileikeistä, vaikken kyllä toisaalta sulje ehdottomasti poiskaan sellaisten olemassaolon mahdollisuutta.

3 kommenttia:

  1. Totta hemmetissä se on myönnettävä! Ja hymyssä suin :)
    Itse muistelisin usein olleeni Posh. Johtuu varmaankin hiusväristä.

    VastaaPoista
  2. Jep, tunnustan minäkin. :)
    Itse olin Emma, hiusten pituuden ja värin takia. :)
    Kaverini oli Sporty Spice ja meillä oli tuolloin mukana myös Backstreet boyssit (tosin vain mielikuvitushenkilöinä, sillä kumma kyllä, ei kukaan tuttu poika siihen mukaan lähtenyt. ;) ).

    Asiaan tietysti kuului myös katsoa mm. Live in Istanbulia vhs:ltä ja olimme siis katsovinamme jälkeenpäin omaa live-esiintymistämme ja kommentoivinamme, mikä oli kohdillaan ja kenellä oli liian lyhyt hame. :D

    VastaaPoista
  3. Minun kaverini järjesti kerran Spice bussi -synttärit. Jokainen sai pukeutua suosikikseen ja eri huoneisiin oli järjestetty eri tyyppien "huoneet". Minä olin tietysti Emma, vaikka hiustenväri onkin maantienharmaa. Minulla oli sentään melkein samanlainen ruutumekko!

    Leikimme myös usein Spaissaribarbeilla. Victoria oli ainoa, joka minulla oli "aitona", koska barbien kavereista ei löytynyt ketään riittävän oikean näköistä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, muru! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.